You are not logged in.

Dear visitor, welcome to ContentLion Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Friday, May 25th 2018, 4:38am

baar zijn in Europa in een spe

De Nike Free x Metcon combineert de flexibiliteit en het comfort van Nike Free met de duurzaamheid en stabiliteit van Nike Metcon - een combinatie Adidas ZX 850 Mujer die Adidas ZX 750 Mujer Cristiano Ronaldo zocht in een Nike Trainingsschoen.

De Nike Free CR7 x Metcon spreekt Ronaldo's ongelooflijke focus, onophoudelijke aandacht voor detail en volledige toewijding aan training om zijn beste te zijn.

Ronaldo koos wit als de primaire kleur omdat het een licht, fris gevoel geeft en de energie en geest belichaamt die hij nodig heeft voor zijn training, zegt hij. Zijn favoriete kleur, ijsblauw, verschijnt Nike Air Max 1 Femme in Nike Air Vapormax Damen details Adidas NMD Dámské op de TPU-kooi en handstand hielclip. Het nieuwe logo op de kooi is ge?nspireerd op een oud Portugees navigatiehulpmiddel dat hulde brengt aan het nationale erfgoed van Ronaldo. Zijn handtekening verschijnt op de voering van de sok en de CR7-branding is gebosseleerd in het premiumleer bij de hiel en de tong.

De schoen is vanaf 26 mei beschikbaar op nike.com en bij geselecteerde retailers. Nike viert Serena Adidas Superstar Mujer Rosa Adidas Yeezy Boost 350 Dam Williams 'terugkeer naar de klei van Parijs met deze speciale editie Nike Blazer. De schoen heeft het SW-logo van Serena op de veters en de tongnok, evenals een leren bovenwerk met textuuraccenten.

Beperkte hoeveelheden van de Nike Blazer Mid SW zullen vanaf 24 mei verkrijgbaar zijn in Europa in een speciale pop-upwinkel in Parijs en geselecteerde winkeliers evenals in Noord-Amerika via SNKRS. De Nike Air Max Plus Nike Free Run 2.0 Dam hitschappen in Adidas Stan Smith Mujer 1998 en gelanceerd in wereldwijde populariteit met zijn gedurfde ontwerp en innovatieve productie-achtergrond. De Nike Mercurial kwam ook uit in 1998 en zette al snel de standaard in elite voetbaluitrusting. Beide schoenen kregen een cult-achtige aanhang in West-Europese kringen, waaronder atleten die de stijllijnen tussen het veld en de straten wilden vervagen.

"De eerste keer dat ik de TN zag, werd deze gedragen Nike Air Huarache Damen Adidas NMD Mujer door mijn grote broer en zijn vrienden in mijn buurt", zegt ster Franse internationale voetballer Ousmane Dembélé. "Voor Mercurial was het op tv in een Nike-advertentie. Zoals velen noemden mij en mijn vrienden de TN, 'La Requin.' "

Na 20 jaar, en ter ere van de wedstrijd van