You are not logged in.

1

Friday, April 20th 2018, 6:30am

genaaide Goretex of andere merksok

Uiteindelijk kan ik de Lone Peak Neoshell 2.0 zeker als winterschoen aanbevelen. Het ontwerp dat het waterdichte materiaal aan de buitenkant plaatst, is niets minder dan revolutionair Nike Air Zoom Spiridon Mujer voor waterdichte schoenconstructies, en de schoen loopt gewoon en voelt beter voor mij. De Lone Peak 2.5 daarentegen komt gewoon niet samen in een goed uitgevoerd pakket voor wat ik voel dat het beoogde gebruik van de schoen (allround parcours) hoort te zijn. Voor vlakkere terreinen is het prima en de pasvorm zal prettig en comfortabel www.pierrerobyr.ch zijn, maar voor mij nemen het gebrek aan bovenste veiligheid, onstabiel middenzool / rockplate ontwerp en buitenzool ontwerpproblemen te veel weg van de ervaring. Ik denk dat er betere schoenen zijn in dezelfde categorie voor gewicht / bescherming als de Adidas Response TR Boost, Nike Wildhorse 3 en Pearl Izumi N2v2, die beter werken, veiliger zijn en stabieler zijn. Onnodig te zeggen dat ik nog steeds super opgewonden ben om te zien waar Altra met hun schoenen blijft, en ook graag wil zien Adidas Superstar Herren hoe de Lone Peak 3.0-serie de Lone Peak-ervaring kan verbeteren. Niet helemaal waar. Ik heb enkele Bajada II outdrys en ze smelten de twee lagen samen, maar de buitenste laag is nog steeds hetzelfde gaas als het normale model (dus absorbeert water en voegt stijfheid / gewicht toe) en ze hebben nog steeds de naad in de hiel hetzelfde als Nike Air Max 98 Femme een GTX-schoen . Ze zeggen niet dat ze niet werken (zoals Geoff bewierookt op ITI) maar de Neoshell heeft geen van deze kenmerken en is slechts één laag materiaal (waar Outdry twee is). Het is veel schoner en eenvoudiger dan ik denk dat het eigenlijk opmerkelijk en nieuw is. De site van Polartec laat zien dat Neoshell een laag is die gelamineerd is aan de onderkant van een gelaatsstof. Dat is ook wat Outdry is, hoewel met een andere filmlaag met verschillende eigenschappen.

Wat dit "buiten" Adidas ZX 750 Womens maakt, zoals Outdry en in tegenstelling tot veel oudere systemen, is dat de waterdichte laag niet op een volledig afzonderlijke buitlaag ligt, die effectief is als een genaaide Goretex of andere merksok.

Outdry beweert dat de heatsealing geen naden of openingen achterlaat. Ik zie geen claims op de Neoshell- of Altra-websites die zeggen Adidas Gazelle Womens dat er geen naden zijn. Ik denk dat er een moet zijn. Immers, het bovenste deel van de Lone-piek, zelfs als het grootste deel uit één stuk bestaat, heeft waarschijnlijk een naad op de rug, tenzij deze in één stuk is gebreid, wat niet het geval is. De naden van een Goretex-schoen zijn ook volledig waterdicht, tenminste als ze nieuw zijn. Adidas Superstar Damen Schwarz Misschien is het verschil dat je opmerkt de grofheid van het oppervlaktemateriaal in de Montrails versus het fijnere materiaal op de Altra Neoshells.

Het klinkt voor Adidas ZX Flux Damen mij alsof de Altra Neoshell dezelfde aanpak gebruikt als Outdry, behalve het gebruik van hun mooie laminaatmateriaal, dat misschien een betere performer is.

Rate this thread