You are not logged in.

1

Thursday, July 19th 2018, 7:31am

henne som hon hade

Jag har Nike Air Max 90 Femme Noir inte blivit wowed av den h?r skon, och vid flera tillf?llen har jag n?stan f?rtunnat det, men av n?gon anledning h?ller jag tillbaka till det. Jag gillar den mjuka k?nslan, jag ?lskar den ?vre, jag ?lskar utseendet. Jag gillar inte den snygga midfoten, men jag kan Nike Air Max 2017 Femme tolerera det. Det enda stora problemet jag har haft med Lunarglide 5 ?r n?tning och bl?sning l?ngs min h?gra fots innerboll bakom min stor?. Jag ?r n?stan s?ker orsaken till detta ?r den mjuka mellansolen. Jag tenderar att uttala lite mer p? min h?gra sida, och en mjuk mellansula under medial framfoten kommer att grotta n?r jag n?r max pronation. Detta kan leda till ?verdriven r?relse av fot relativt skon i detta omr?de. Jag har liknande problem i Nike Pegasus, och i n?gra modeller av Nike Free. Hade ocks? problem med den ursprungliga Skechers GoRun. Det verkar bara Adidas Superstar Homme h?nda i skor med en mjuk medial framfod som inte ger en stabil bas. Jag f?rst?r inte p? min v?nstra sida d?r jag uttalar mindre (jag har f?tt denna asymmetri bekr?ftad i ett 3D-g?nglabb), och jag brukar inte f? det i fastare skor. Blisterproblemet ?r tillr?ckligt viktigt f?r mig att de inte kommer att f? mycket nytta av mig f?r att springa efter att ha skrivit den h?r ?versynen, men jag vill tydligt betona att det h?r sannolikt ?r ett problem som h?rr?r fr?n en d?lig match mellan min egen form och skon. Om du inte tenderar att f? callus / bl?sor p? dina bollar, kan Lunarglide 5 vara bra. Nike Lunarglide 5 har mycket att g?ra f?r det, och jag har haft att springa i dem (minus de ovann?mnda bl?sorna ), men det var inte en idealisk match f?r mitt steg. Jag skulle rekommendera det som en solid l?ttviktstr?ning till personer som Nike Roshe Run Femme gillar en snygg midfootpassning, och som gillar en mjuks?l med en mycket kuslig h?l (kanske de med en framst?ende h?lslag). Den n?rmaste j?mf?relsen jag kan komma med bland skor jag har k?rt in ?r adidas Energy Boost, b?de n?r det g?ller passform och k?nsla. Om du gillar den skogen, skulle Lunargliden vara ett anst?ndigt alternativ. F?rsta veckan stannade jag vid min lokala Dick's Sporting Goods butik en kv?ll f?r att plocka upp ett par skor som just hade sl?ppts (ja, det vet jag, det var mitt f?rsta misstag ). Det verkade som om det bara fanns en person som arbetade p? skostolen, s? jag satt p? en b?nk och v?ntade p? att hon skulle sluta hj?lpa en annan kund som hade kommit precis innan mig. Lyssna p? deras konversation gjorde mig cringe.When fr?gade om hon beh?vde hj?lp, ber?ttade kvinnan f?r clerk att hon letade efter ett par Nike Air Max 90 Femme Noir sneakers liknande dem som hon f?r n?rvarande b?r. De var n?gra modeller av Saucony, jag tror att hon kallade dem Sonomas eller n?got s?nt, s? hon var helt klart inte en skogeek. Hon ville bara ha ett par bekv?ma skor som inte var f?r starkt f?rgade. Handl?ggarens n?sta fr?ga till henne var "Pratar du?" Det var allt jag kunde g?ra f?r att inte ingripa. Kontoristen ber?ttade f?r henne att "Om du pratar, borde du f? ett av skorna m?rkta stabilitet." Kunden hade tydligt ingen aning om vad clerk fr?gade henne och hon tittade p? henne som hon hade tre huvuden. Tj?nstemannen f?rs?kte klarg?ra genom att s?ga n?got i linje med "G?r dina ankler in i?" ?terigen f?rvirring. Jag bitar min tunga. Inget ytterligare f?rs?k att f?rklara, inget f?rs?k att bed?ma. Kontoristen gick till skonv?ggen och valde n?gra f?rslag. Jag k?mpar alltid i www.neonray.co.uk situationer som detta eftersom jag tycker mycket om det h?r ?mnet, och det var ett perfekt ?gonblick f?r att hj?lpa n?gon och kanske utbilda mig lite i processen. Men samtidigt ?r jag inte en konfronterande sorts (alls) och du vet aldrig hur n?gon kommer att reagera n?r du ringer ut dem [Jag f?rs?kte en g?ng prata med ?garen till en lokal skoaff?r - inte en snabb specialaff?r - om hans passande process (de har en fina b?tscanner maskin). Jag tror inte att han uppskattar mina tankar.]. Det var ganska tydligt att kvinnan inte skulle springa i skorna p? grundval av hennes Nike Air Odyssey Femme kommentarer n?r de f?rs?kte dem, s? jag valde att h?lla min mun st?ngd. Hela utbytet f?rst?rktes f?r mig varf?r jag hatar hela pronationsmodellen av passande skor . F?r det f?rsta avsl?jade fr?gan "Pratar du?", Att clerken inte riktigt f?rstod vad pronation ?r, och f?rmodligen bara upprepade n?got hon hade blivit tillsagd att fr?ga av en chef, varum?rke eller butiksm?te. Verkligheten ?r att alla uttalar, och pronation ?r en helt normal r?relse. (Jag b?r observera att uttrycket pronation som anv?nds i vardagen ?r vanligen ekvivalent med backfoot-eversion, den faktiska r?relsen ?r lite mer komplex) Vi kan variera i hur mycket vi pratar, men fr?gar n?gon om de pratar ?r som att fr?ga dem om de andas. Jag skulle faktiskt vara mycket mer orolig om kunden hade avsl?jat att nej, hon pratar inte. Alls. Det skulle vara oroligt.