You are not logged in.

Search results

Search results 1-20 of 100.

Yesterday, 2:37am

Author: Labi1995

and there was way too

For quite a long time I’ve avoided most any shoe over 8mm drop from heel to forefoot. However, a few months ago I bought a pair of New Balance 1400v2’s after hearing positive things about them from friends (damn you John Schrup!). I never tried the 1400v1 because the drop was above my preferred range (I’m a bit of a dropist), but I wound up loving the v2. I’d go so far as to say that it’s one of my favorite shoes of the year. I still have issues with other high drop shoes, and have come to reali...

Thursday, August 16th 2018, 2:29am

There you go your

I had no idea when I wrote my post yesterday on cold sensitivity in the man parts when wearing tights that it would be such a popular Adidas NMD Femme topic! In the past 24 hours the post has been viewed nearly 4000 times and has accumulated 91 comments and counting. Who knew!Well, it seems I’m not the only one who has touched upon the sensitive topic of pain in the privates and running in the past few days. Given the high level of interest in the topic, I thought it worthwhile to share a few ot...

Wednesday, August 15th 2018, 2:48am

Grand amorti pour une chaussure

L'année 2013 a été une année de transition professionnelle positive pour moi, mais c'était un peu un échec quand il Nike Air Max 97 Womens s'agissait de la course à pied. L'année a commencé un peu rude, mais j'ai tout réuni pour que la course au Vermont City Marathon ait lieu le week-end du Memorial Day. J'ai réussi à faire des kilomètres solides en juillet, mais la réalité de mon besoin de boucler les détails de mon ancien travail et de faire avancer les choses avec ma nouvelle carrière Nike Ai...

Tuesday, August 14th 2018, 2:40am

tend to wear thick socks on run

A few weeks ago I wrote a post about how to keep man-parts warm on runs in the winter. The response to that post was incredible (now nearing 15,000 hits!), so clearly it was a topic of interest to runners, especially considering how cold this winter has been in many parts of the world (one of the coldest I can remember).Earlier today I got a message from a fellow New Englander asking about how I keep my hands warm on winter runs, so I thought another post Nike Air Max Zero Womenson the topic of ...

Monday, August 13th 2018, 3:11am

Pour une raison

étant donné que je tolérais bien la chute de 14mm 1400v2 de 9 mm, je pensais essayer le New Balance 890 v4 de 10 mm, car je connais un certain nombre de personnes qui Adidas Superstar Hombre pensent beaucoup à la ligne 890. Les gens de Runningshoes.com ont eu la gentillesse de m'envoyer une paire de commentaires (Disclosure: cette paire de commentaires a été fournie gratuitement - vous pouvez lire ma politique sur la rédaction de critiques honnêtes ici),Nike Air Max 90 Męskie et je mets maintena...

Friday, August 10th 2018, 2:37am

followed by another

Given that I tolerated the 9mm drop 1400v2 just fine, I thought I’d give the 10mm drop New Balance 890 v4 a try as I know a number of people who think highly of the 890 line. The folks at Runningshoes.com were kind enough to send me Adidas NMD Femme a pair to review (Disclosure: this review pair was provided free of charge – you can read about my policy on writing honest reviews here), and I’ve now put enough miles on them to render a verdict.The first thing I noticed about the 890 is that www.b...

Thursday, August 9th 2018, 2:51am

dan zou je de enige zijn die

"Brooks" PureGrit wordt vanaf de grond opnieuw ontworpen, waardoor de schoen een stoere uitstraling krijgt en trouw blijft aan Nike Air Max 95 Damskie de concepten van een laag gewicht en een natuurlijke, ongeremde rijkarakteristiek van de Nike Air Max 1 Womens PureProject-collectie. Het grootste ding om naar te zoeken in deze versie is een nieuwe buitenzool, met een agressiever noppenpatroon dan het vorige model (en aanzienlijk meer dan dat van de originele PureGrit). Bovendien maakt een voorvo...

Wednesday, August 8th 2018, 2:40am

public statements on their website about

Two days ago I received a large envelope in the mail that contained the March issue of Runner’s World. It felt a bit stiffer than a typical issue, and after reading Nike Air Max 97 Womens an accompanying letter from Brooks, I opened the magazine to find that Brooks had placed a video ad inside for their new shoe, the Brooks Transcend.I’m not sure if this was a special edition just for bloggers/media. I suspect so given the potential expense involved in Nike Air Vapormax Womens wide circulation o...

Tuesday, August 7th 2018, 7:40am

une faible hauteur de talon de 16

Je les ai essayés, et l'ajustement est à mon go?t. Pas trop baggy, pas trop long (mi-cuisse). Je suis de taille 34-35 dans la plupart des pantalons et je ne voudrais pas aller plus petit que le grand qu'ils m'ont envoyé. Le confort était bon, et il n’y avait pas d’étrangeté étrange sur plus de 7 miles à courir plus tard dans l’après-midi (ils étaient sous un pantalon long, trop froid pour un short pour le moment!). Est-ce que je continuerai à les porter? Oui. Mais une critique n'est pas vraiment...

Tuesday, August 7th 2018, 2:31am

probably run in lots of

The Trail Rocket is a new racing trail shoe from Scott running. For those of you who don’t know about Scott, they are an outdoor sports company (skiing, mountain biking,www.dannywinstanley.co.uk motorsports) company that has been in the running business since 2006. Their shoes have evolved considerably (in a good way!) over the past few years, and the Trail Rocket looked like a solid entry into the lightweight trail shoe market. The Trail Rocket is based on their T2 Kinabalu Trail running shoe. ...

Monday, August 6th 2018, 2:50am

met een zachte hak en een stevige

Het lijkt erop dat een van de bijna universeel aanvaarde stelregels over het vinden van de beste hardloopschoen voor jou is om degene te kiezen die het prettigst aanvoelt voor het soort hardlopen waarvoor je het wilt gebruiken. Een andere manier om dit vaak te formuleren, is om de schoen te kiezen die op je voeten verdwijnt als je rent. Als je de schoen niet opmerkt, dan doet het zijn werk. Deze filosofie werd goed samengevat door collega-blogger Harold Shaw in een recent bericht op zijn site, A...

Friday, August 3rd 2018, 2:31am

blijkbaar meer in de maak

Een paar maanden geleden stopte mijn vriend Sam bij de kliniek voor een run. Sam en ik delen de liefde voor het experimenteren met hardloopschoenen, maar ik ontdekte die dag dat we ook een fascinatie delen met technische gadgets en iPhone-apps. Sam had een nieuwe wacht meegebracht waar hij mee speelde, de Magellan Echo, en tegen de tijd dat hij wegging, wist ik dat ik er een moest hebben (lees de Sam's www.bezvazeme.cz Echo-recensie hier). Ik heb gezien dat loopwerk voor de kost is, ik kan een d...

Thursday, August 2nd 2018, 2:39am

laisser les coureurs porter leurs

J'ai été chanceux jusqu'à présent cet hiver. étant donné le froid, nous avons eu de la neige et de la glace sur les trottoirs pendant la majeure partie de l'hiver dans le New Hampshire, et jusqu'à aujourd'hui, je n'avais pas encore eu de déversement.J'étais en train de courir avec mon chien Jack. dans une course facile quand je frappe un morceau de glace pure. Au moment où j'ai frappé la glace, le monde a ralenti. Je me sentais comme dans la matrice. Je savais que je descendais, c'était juste Ni...

Wednesday, August 1st 2018, 2:31am

guys are playing a few years

My wife has been on my case Nike Air Max 2017 Mens for months to read Unbroken: A World War II Story of Survival, Resilience, and Redemption. The book, by Laura Hillenbrand (author of Seabiscuit), tells the story of Louis Zamperini, a runner who competed in the 5000m at the 1936 Olympics in Berlin. The book tells the story of his running career as well as his experiences as a soldier during WWII (he was shot down, stranded in a lifeboat, and was taken as a POW by the Japanese). I’ve been meaning...

Tuesday, July 31st 2018, 2:48am

startete ich einen Run und

Ich habe Lynn Jennings letzten Sommer zum ersten Mal getroffen. Sie hatte mich Anfang des Jahres per E-Mail geschickt, um mich zu fragen, ob ich vielleicht im Juli nach Craftsbury, VT kommen k?nnte, um als Coach / Redner in einem der j?hrlichen Erwachsenen-Laufcamps zu www.artealjabiri.de arbeiten. Es ist nicht jeden Tag, dass Sie eine E-Mail von einem olympischen Medaillengewinner bekommen, und ich war ein wenig von der Erfahrung betroffen. Verbringen Sie eine Woche im n?rdlichen VT mit anderen...

Monday, July 30th 2018, 3:00am

vergessen und es jedes Mal neu zu entdecken

Ich habe diesen Winter viel mit meinem iPhone 5s mit der iSmoothRun App zusammen mit einer Magellan Echo-Uhr Nike Air Max 2017 Mujer gelaufen (das Echo steuert das Telefon und zeigt meine Laufstatistiken an). Eines der sch?nen Dinge beim Laufen mit meinem Handy ist, dass ich Zugriff auf meine Musik, Podcasts, H?rbücher und Spotify habe - viel mehr Optionen als mit meinem alten iPod Nano. Ich mag es im Allgemeinen nicht mit kabelgebundenen Kopfh?rern zu arbeiten, solange ich die Dr?hte nicht unte...

Friday, July 27th 2018, 7:16am

abrasion de la doublure de la tige

Encore une fois par Running Warehouse, en taille 9, le Free 5.0 pèse 8,2 oz, le 3,0 pèse 7,2 oz. Pas une énorme différence et à peine perceptible pour moi. Ajustement de l'avant-pied. Le 5.0 a un avant-pied plus spacieux en termes de largeur à travers la balle du pied, mais l'avant-pied se sent un peu moins profond de haut en bas et le matériau supérieur a un peu moins donner. Je préfère la forme du 5.0, mais le matériau Nike Air Max 90 Femme supérieur du 3.0. Peut-être que je dois faire une cha...

Thursday, July 26th 2018, 2:41am

van schaafwonden wanneer ik ze op een

Een paar maanden geleden schreef ik een bericht waarin ik beschreef waarom de Mizuno Sayonara niet voor mij werkte. Ik vond die schoen te stijf en stevig Nike Air Max 1 Womens in de hiel en het werkte gewoon niet goed met mijn pas. Het was jammer omdat de schoen zich anders geweldig voelde - ruime toebox, stevige respsonsieve voorvoet, enz. Mijn ervaring met de Sayonara maakte me bang voor Nike Air Huarache Dámskéhet proberen van de Mizuno Hitogami. Ik kreeg echter genoeg feedback van mede-schoe...

Wednesday, July 25th 2018, 8:21am

The pattern on the upper

To finish your first marathon, you need to train for months, do varied workouts, hit your long runs, and log lots and lots of miles. Many of these miles will be lonely, where it’s just you and the road below your feet. But you get stronger Nike Air Max 90 Femme Rose each week, your endurance improves. You start setting PR’s at shorter races, Nike Roshe Run Mujer and they drive you to continue your quest. And one day you cross the finishline after running 26.2 miles, and all that work has paid of...

Wednesday, July 25th 2018, 3:26am

zeiden de oprichters van Altra dat

Ik ben onlangs een aantal keer gevraagd om aanbevelingen voor kinderschoenen. Als het op kinderen aankomt, pleit ik voor een zo minimaal mogelijke schoen voor het beoogde gebruik van die schoen. Ik geloof niet dat kinderen schoenen stijve, beperkende schoenen dragen met zeer hoge hakken, en ik probeer dit geloof zoveel mogelijk in praktijk te brengen met mijn eigen kinderen. Helaas zijn er afwegingen die vaak met kinderen moeten worden gemaakt schoeisel. Nike Air Max 90 Mujer Negras Deze omvatte...